Πέμπτη, 12 Μαΐου 2016

Στάτους απντέιτ

5-6 μήνες μετά και ακόμα προσπαθώντας να βρω τι νόημα έχει τούτο το ηλεκτρονικό τεφτέρι έρχομαι να κάνω ένα status update για να τα διαβάζω αργότερα και να κρίνω αν ήμουν σε καλύτερη ή χειρότερη μοίρα τότε που τα έγραφα.

Τους τελευταίους μήνες πάρθηκαν μεγάλες αποφάσεις και δρομολογήθηκαν πράγματα.
Μετά τις διακοπές στη Γαλλία πάρθηκε η μεγάλη απόφαση. Τελικά θα την κανάουα από Ελλάδα όσο μπορούμε ακόμα. Ημερομηνία αναχώρησης τέλη Αυγούστου αρχές Σεπτέμβρη.

Άρωμα γαλλέζικης ριβιέρας | Κάτω από αυτές τις συνθήκες ωρίμαζαν οι σκέψεις για μετανάστευση.  


Έχει ανακοινωθεί στα αφεντικά από το Φλεβάρη παρακαλώ, με μία φιλική υπενθύμιση τον Απρίλη.

Έχω αρχίσει τις προετοιμασίες για ανεύρεση δουλειάς ως software engineer. Τουτέστιν, έχω γαμηθεί στο διάβασμα, έχω αναλάβει και 1-2 projectάκια να βάλω στο βιογραφικό και πάει λέγοντας.

Συναισθήματα:
Υπάρχει κυκλοθυμία. Από τη μία άγχος από την άλλη ανυπομονησία. Θα δείξει.
Προορισμός:
Αγγλία.

Χάλασε και η Nikon D300 αλλά που θα μου πάει με τον πρώτο (καινούριο μου) μισθό θα πάρω μία φουλ φρέιμ (μουαχαχαχαχαχα)

over 'n out.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου